2 marca 2017

4 lata blogu!

To już 4 lata. Ale ten czas zapierdala. Aż nie chce się w to wierzyć.
Bardzo lubię statystyki, dlatego przedstawię ich garść w telegraficznym skrócie, bo chciałbym skupić się na tym, co najważniejsze w życiu, czyli ne emocjach i uczuciach.

wyświetlenia- 105029

obserwatorzy- 54

posty- 182

komentarze- 4698

średnia ilość komentarzy przy poście- 26

Dziękuję Wam za te 4 lata. Za Wasze komentarze skłaniające do refleksji i wywołujące często ciekawe dyskusje. Dziękuję za wszystko.
Cieszę się, że mogłem poznać wiele wartościowych blogerek i blogerów i czytać dużo ciekawych blogów.
Najbardziej smuci mnie to, że kilka osób, które bardzo ceniłem, skończyło pisać swoje blogi. Popularne, a jednocześnie bardzo wartościowe i oryginalne blogi. A może to tylko przerwa? Kilkumiesięczna albo kilkuletnia..

16 komentarzy:

  1. Cztery lata to kawałek czasu. Życzę kolejnych owocnych czterech lat a może i więcej: )) też mi żal niektórych blogów które lubiłam a na których się przestały pojawiać posty. A czasem jak się kogoś długo czytało to się chce wiedzieć co u niego itp. Może to śmieszne ale tak właśnie czuje. Pozdrowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Bardzo żałuję, że kilka blogów, które bardzo lubiłem, zostało zamkniętych. Mimo że nie znałem osobiście ich autorek i autorów, to jednak w pewnym sensie się z nimi zaprzyjaźniłem i teraz ich brakuje.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Moje Gratulacje! Cztery lata to szmat czasu. Życzę Ci wytrwałości na kolejne lata owocnego blogowania. A tak swoją drogą, zdawało mi się, że to najwyżej jakieś trzy. Czas leci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      To jest przerażające, że czas tak szybko leci. Wręcz zapierdala. Czasami wydaje mi się, że blog prowadzę od niedawna..

      Usuń
  3. Jest czego gratulować :) Nie znikaj zatem. Trwaj, pisz. Bądź :)
    Wszystkiego Najlepszego na kolejne lata blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mam nadzieję, że będzie tak jak napisałaś :)

      Usuń
  4. Zdaje się, że mnie również teraz leci 4 rok... Niewiarygodne jak czas szybko mija. Nie wiem kiedy to zleciało. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zauważyłem, że sporo blogerek i blogerów, których czytam i którzy czytają mój blog, założyło swoje blogi właśnie w 2013 roku. Może siła przyciągania ;)

      Usuń
  5. Gratuluję, wraz z początkiem 5-go roku zaczynam cię "śledzić"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      W takim razie zapraszam na najbliższe posty

      Usuń
  6. No to kolejnych 4 lat życzę. I więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! Niezłe statystyki. ;) Gratuluję! Oj, czas leci szybko, nim się obejrzymy już jesteśmy na innym etapie życia.
    Pisz nam nadal ;). pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Bez fałszywej skromności uważam, że moje statystyki są bardzo słabe. Jedyne co mnie cieszy to ilość komentarzy i stali czytelnicy.
      Na pewno będę pisał dalej i postaram się pisać trochę lepiej.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Pięknie :) Kolejne twórcze lata przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki:) Mam nadzieję, że jeszcze sporo lat pisania przede mną.
    Dawno Cię u mnie nie było, fajnie, że wróciłeś :)

    OdpowiedzUsuń