30 grudnia 2014

Życzę Wam wszystkim realizacji marzeń w 2015 roku!

Minął kolejny rok. Z jednej strony przeraża mnie to, bo jestem o kolejny rok starszy. Przeraża mnie, że umierają ludzie w wieku 35 lat jak Anna Przybylska. Przeraża mnie to, co dzieje się w Rosji, Ukrainie, Iraku czy Syrii. 
Ale są też pozytywy, żyjemy statystycznie coraz dłużej. Na basenie, rowerze czy nawet na maratonach można spotkać sporo 70-latków. To jest bardzo pozytywne i motywujące dla wielu młodszych osób.

Skończył się kolejny rok. Trochę się działo w moim życiu, ale jestem zadowolony w 70%. Zawsze można zrobić sporo rzeczy lepiej. Mój blog zarósł chwastami w ostatnich miesiącach. Pewnie jedną z przyczyn było lenistwo, ale też wypalenie. Mam sporo tematów, które mógłbym tu opisywać, ale jakoś nie miałem ostatnio ochoty. Co nie znaczy, że przestanę w ogóle pisać. Tak na pewno nie będzie.

Życzę Wam, blogerkom i blogerom, realizacji marzeń w 2015r. Życzę też dużo zdrowia, byście mieli siłę je realizować. Świetnego przyszłego roku:)

27 komentarzy:

  1. Życzenia przyjęte. I mile odwzajemnione:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, po pierwsze dzięki, po drugie nawzajem, po trzecie - jest dookoła dużo niedobrych rzeczy, często myślę ze ich świadomość to pierwszy stopień w kierunku gorszego samopoczucia. Ale jednak są tez te dobre, dla własnego psychicznego dobra warto się właśnie na nich skupiać i nimi otaczać. Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę, że dla własnego zdrowia lepiej skupiać się na pozytywnych sprawach. To po prostu bardziej się nam opłaca.
      Wszystkiego najlepszego w nowym roku:)

      Usuń
    2. P.S.
      Czytam Twój blog i nieraz chciałem skomentować jakiś post, ale po zmianie opcji komentowania, moje komentarze nie chcą się w ogóle dodawać.

      Usuń
  3. Tobie również życzę wszystkiego dobrego i niech Ci się wiedzie w Nowym Roku 2015, Maks! A jak kiedyś znajdziesz czas i chęci, odwiedź mnie na nowym blogu, musiałam się przenieść (dane na bloggerze zaktualizowałam). Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem:)
      Na Twój nowy blog na pewno będę zaglądał.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Dziękuję za życzenia :) A Tobie życzę, aby rok 2015 był dla Ciebie po prostu dobrym rokiem, aby udało Ci się spełnić kolejne marzenia, abyś przeżył ten rok w spokoju i zdrowiu oraz życzę chęci i wielu pomysłów na pisanie kolejnych notek.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia:)
      Tobie również życzę, żebyś zrealizowała wiele marzeń w 2015 roku, życzę Ci dużo zdrowia i siły, byś mogła robić to, czego pragniesz:)
      P.S.
      Kiedyś często czytałem Twój blog, ale w ostatnich miesiącach zawsze, jak próbuję na niego wejść, to wyświetla się, że na stronie są wirusy..

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia o co chodzi, bo tylko Ty zgłaszasz taki problem. Mnie nic takiego nie wyskakuje, na mojego bloga wchodzą różni inni blogerzy i nikt nie napisał mi, że coś takiego im wyskakuje. Może wszystko zależy od używanego programu antywirusowego, miałam kiedyś program ( nie pamiętam jak się nazywał ), który wiele stron mi blokował uznając je za zainfekowane wirusami. W każdym razie przeskanowałam stronę i żadnych zagrożeń mi nie wykryło.

      Usuń
    3. Wiesz, piszę o tym dopiero teraz, bo nie chciałem Cię niepokoić, ale wiele razy ostatnio tak było i pomyślałem, że dam Ci znać.
      Co do blokowania stron, to właśnie na innych blogach nie wyskakują takie komunikaty.
      Będę jeszcze próbował i jeśli będzie wszystko dobrze, to Ci napiszę. Mam nadzieję, że tak będzie.

      Usuń
  5. Dzięki wielkie! Ja też Tobie życzę bardzo dobrego nowego roku - sił do tego, aby realizować swoje plany, marzenia i pasje, wiary w to, że wszystko możesz osiągnąć i że najlepsze jeszcze przed Tobą oraz radości z tego, co już masz, co Cię otacza na co dzień - od tych dużych, ważnych rzeczy, poprzez te drobne (ale wbrew pozorom też ważne), jak filiżanka dobrej kawy, promienie słońca na twarzy podczas spaceru czy ciekawy film przy dobrym winku, w towarzystwie bliskiej osoby.

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za długie, szczere i niesztampowe życzenia:)
      Masz rację, powinno się dążyć do rzeczy wielkich, ale cieszyć się z rzeczy małych.
      Ja nie umiem składać takich ładnych życzeń.
      Życzę Ci realizacji marzeń w nowym roku i żeby ten 2015 rok był lepszy albo przynajmniej tak samo dobry jak ostatni:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dzięki Maks! Serdeczności dla Ciebie!!!

      Usuń
  6. Tobie również wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń ;) Dla nas też ten rok nie był taki zły, a końcówka okazała się wyjątkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że końcówka roku okazała się dla Was wyjątkowa:)
      Spełnienia marzeń w nowym roku:)

      Usuń
  7. To chyba dobrze, że ubiegły rok dał Ci wiele wrażeń, jak sądzę, także pozytywnych. "Odchwaszczaniem" się nie przejmuj, to się zdarza. :)

    Pozdrawiam noworocznie
    Andrzej Rawicz (Anzai)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jednak blog zarósł chwastami i trzeba je wyrwać;)
      Chociaż dobrze, że coś pozytywnego się działo poza blogiem, a nie wynikało to z lenistwa.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. W takim razie pozostaje mi życzyć Tobie sił i chęci do przelewania tych pomysłów na ekran komputera ;-) No chyba, że wolisz rozwinąć jakieś ogrodnicze zamiłowania... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogrodnictwa jestem słaby i nie lubię się w to bawić. Może na starość;)
      Wiem, muszę się zebrać i zacząć częściej pisać na swoim i komentować Wasze blogi.

      Usuń
  9. ...i wzajemnie, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wszystkiego najlepszego w nowym roku:)

      Usuń
  10. Dzięki ;) Ja też Ci życzę wszystkiego, co najlepsze w 2015 roku i tego, by częściej chciało Ci się pisać, bo lubię Twoje wpisy :D :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A Tobie życzę tych dwóch spraw, o których pisałaś u siebie na blogu:)
      Wiem, że strasznie zapuściłem blog, postaram się poprawić i częściej pisać.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję :D
      I trzymam Cię za słowo :D

      Usuń
  11. Jeden z mich blogowych znajomych złożył mi takie życzenia:
    " Pomyślności wszelakiej. dużo zdrowie i czasu na pisanie bloga!".
    Przyznam, że pierwszy raz takie życzenia do mnie dotarły.
    Gdyby się jednak nad nimi zastanowić to może i Tobie takie życzenia warto zadedykować?
    Dużo czasu i ochoty Maks. Pisz, bo... zobacz ilu ludziom na tym zależy.
    Szczęśliwego Nowego i to calutkiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Życzę Ci realizacji wszystkich marzeń i udanego 2015 roku:)
      W takim razie czuję się zobowiązany, skoro dostaję takie życzenia, to muszę się poprawić.

      Usuń