14 lutego 2014

Sobotnia noc w Polsce



i te orgazmy krótkie
jak gasnący knotek
i to rzyganie
po czystej i piwie
ta boląca głowa
ten żołądek wołający
o pokarm lub litość
te nerki niemogące
nadążyć za tempem
swojego pana
podkrążone oczy
sperma na brzuchu
skarbie zrób mi loda
gdzie moja spódnica
ten jebany sprzęt
nie chce mi zapalić
nie pijemy wódki
nie pijemy wódki
pocałunek był za krótki
będziesz pił
zawsze i wszędzie
o psy jadą
chwdp chwdp
policja dostała flaszkę
i odjechała
ja idę spać
w głowie mi się kręci
będę zaraz rzygał

16 komentarzy:

  1. O Losie strzeż mnie od takich nocy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie; i mnie też:-)!

      Usuń
    2. Czasami nawet takie noce miło się wspomina;)

      Usuń
    3. nie wspominam dobrze żołądka wołającego o litość lub o żywność. I rzyganie?

      Usuń
    4. Wiesz, mnie nie chodzi o miłe wspominanie jakichś dolegliwości, tylko o wspominanie z sentymentem jakiejś nocy jako całości;)

      Usuń
  2. To są własnie skutki - picia wódki ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pić trzeba umieć:) Niestety wiele osób tego nie potrafi..

      Usuń
  3. Wszystko jest dla ludzi ale z umiarem, a szczególnie z wódką trzeba uważać, żeby nie mieć takiej sobotniej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że wszystko jest dla ludzi. Na szczęście na weselach czy uroczystościach rodzinnych można zauważyć, że ludzie piją już o wiele mniej i dużo kulturalniej niż kilkanaście lat temu.
      Co innego nastolatkowie i studenci..

      Usuń
  4. Świetnie opisane :) Coraz częściej takie sytuacje mają miejsce i ludzie chwalą się tym publicznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seks i alkohol są dla ludzi, ale ważne by nie przekraczać pewnych granic i nie robić z siebie świni i buraka. A wiele osób chwali się tym, czego tak naprawdę powinni się wstydzić..

      Usuń
  5. Ty, Maks! Ty masz normalnie, regularnie prawdziwy talent poetycki!!! Mówię serio.

    Gorzką wizję sobotniej nocy opisałeś, ale zrobiłeś to tak niezwykle, głęboko, przejmująco, obrazowo, że jestem pod dużym wrażeniem. Pod dużym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki:) Nie spodziewałem się tak życzliwej oceny. Sam raczej uważam ten wiersz za przeciętny.
    Rzeczywiście myślisz, że mam talent poetycki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Już Ci napisałam u siebie, że tak myślę i starałam się wyjaśnić, dlaczego. Wrzucaj tu kolejne wiersze, pisz gdy masz natchnienie, nie zaniedbuj tego. A po pewnym czasie może Ci się uzbierać fajny materiał na ciekawy, intrygujący tomik!

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za życzliwą ocenę moich wierszy:)
    Jeśli chodzi o ich publikowanie, to nie chcę zanudzać czytelników bloga samymi wierszami. Inna sprawa jest taka, że wiele wierszy napisałem kilka lat temu, a teraz mam inny światopogląd i nie utożsamiam się z nimi, dlatego wielu nie publikuję.
    W każdym razie, mogę Ci obiecać, że jakieś wiersze będą tu jeszcze się pojawiać:)

    OdpowiedzUsuń