13 września 2013



Post lekki jak motyl. I przyjemny do czytania. Znak zodiaku Panna. 


Każdy z czymś się identyfikuję. Ja na przykład identyfikuję się ze swoją narodowością. Jestem Polakiem. Identyfikuję się ze swoim rodzinnym miastem, a także z miastem, w którym obecnie mieszkam. Przyznaję też, że jestem DDA, chociaż jest to trudny temat. Skończyłem określone studia, pracuję w określonym zawodzie (na razie pracuję, bo trudno znaleźć coś lepszego przy takim wysokim bezrobociu). Pochodzę z określonej rodziny, zostałem ochrzczony jako katolik (chociaż obecnie mam zupełnie inny światopogląd). Mam określoną grupę krwi. Mam też określony znak zodiaku. Panna. Ponieważ post miał być lekki i przyjemny to wymienię znane i lubiane przeze mnie osoby spod mojego znaku zodiaku. Każdy znak zodiaku ma swoje sławne i wybitne osoby. Znane i wybitne Panny, z którymi się identyfikuję: piosenkarze Michael Jackson, Freddie Mercury, Beyonce, Katarzyna Nosowska, ludzie kultury Julian Tuwim, Paolo Coelho, Lew Tołstoj. Panną jest też znany ostatnio w całej Polsce ksiądz Wojciech Lemański oraz jeden z najlepszych himalaistów na świecie Wojciech Kurtyka.

4 komentarze:

  1. O panna- to ja :) Tak, identyfikacja to swego rodzaju "tożsamość". Tym samym identyfikuję się z czymś, jak np. z DDA i akceptuję to. Też jestem panną - więc przybijam "piątkę". pozdrawiam
    Jarek - popo14
    http://ddawsieci.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy nie wierzą, że znaki zodiaku mają jakikolwiek wpływ na życie ale ja myślę, że tak jak grupa krwi ma wpływ na nasze zdrowie tak znak zodiaku ma wpływ na cechy charakteru.
    No to przybijam piątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem Lwem, ale z 21 sierpnia także powinienem mieć też kilka cech Panny. Nie wierzę w astrologię ale paradoksalnie czytając te wszystkie cechy Lwa, leżą na mnie jak idealnie skrojona marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem raczej sceptykiem i racjonalistą. Nie wierzę w czarne koty, niewitanie się przez próg, pukanie w niemalowane drewno itp. Ale tak jak Ty czytając cechy Panny pasują one do mnie w 90%. Więc raczej coś w tym jest.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń