15 sierpnia 2013



Znaki zodiaku wpływają na cechy charakteru. Prawda czy mit?

Nie wierzę w horoskopy. Nigdy nie byłem u wróżki chociaż miałem kilka okazji. Nie jestem przesądny. Nie wywoływałem nigdy duchów. Nie lubię oglądać horrorów. Ale wierzę, że data urodzenia i posiadanie określonego znaku zodiaku mają wpływ na to jaki mamy charakter. Mój znak zodiaku to panna. Kiedyś z ciekawości czytałem różne horoskopy. I w większości z nich jest napisane, że panny są dobrze zorganizowane, działają w sposób efektywny, są bardzo dokładne i czasami może to niestety prowadzić do tego, że są nadmiernymi perfekcjonistami. Ta charakterystyka zgadza się z moim charakterem w 100%. Panny są także racjonalne, nie ulegają emocjom i nie podejmują niebezpiecznych lub nieplanowanych działań. Z tym także zgadzam się w 100%. Większość cech wymienionych w różnych horoskopach odnoszących się do znaku panny, pasuje jak ulał do mnie. I jak tu nie wierzyć w horoskopy:) A Wy co myślicie? Że to wszystko brednie czy może jest w tym ziarenko prawdy?

4 komentarze:

  1. a ja wierzę w horoskop, ale taki fachowy, postawiony przez astrologa. W moim przypadku wiele cech przypisanych do mojego znaku sprawdza się w praktyce. Na pewno nie warto zwracać uwagi na gazetowe horoskopy, ale tak w ogóle to sporo prawdy jest w zodiaku...

    Ps. dziękuję Ci za miłe, życzliwe i serdeczne słowa na moim bloogu, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co:) Ja też nie wierzę w horoskopy z gazet, które niby przepowiadają przyszłość. To są brednie. Ale cechy charakteru odpowiadające znakowi zodiaku, które można sprawdzić np. w internecie, u mnie prawie w całości są zgodne z prawdą! A więc coś w tym jest. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W to również wierze.. sama zauważyłam, że ludzie spod tych samych znaków zodiaku maja podobne cechy charakteru, podobnie sie zachowują, to na pewno nie przypadek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej, na pewno dla mnie, samospełniająca się przepowiednia.

    OdpowiedzUsuń