28 kwietnia 2013



Co lepsze: leki czy zioła?


Jak wiadomo koncernom farmaceutycznym nie zależy na tym abyśmy zdrowieli ale na tym żebyśmy jak najdłużej chorowali. Znam kilka osób, które pracują jako przedstawiciele handlowi firm farmaceutycznych i z ich opowieści wyłania się przerażający obraz firm produkujących leki i lekarzy, którzy je przepisują pacjentom. Lekarze dostają łapówki w formie drogich wycieczek albo zwyczajnie dostają w łapę za przepisywanie konkretnych leków. Pacjenci nie otrzymują więc najlepszych leków do swoich schorzeń tylko takie, które najbardziej opłacają się lekarzom.
Ja od kilku lat staram się jak najmniej chodzić do lekarzy i jak najmniej zażywać leków. Gdy jestem przeziębiony moczę nogi w gorącej wodzie z solą, jem czosnek. Gdy boli mnie gardło płuczę je wodą z solą. Gdy jest mi niedobrze po wypiciu alkoholu albo tłustym jedzeniu pomaga mi wypicie mięty. Przez kilka lat chorowałem na różne schorzenia wątroby. Lekarze nie potrafili mi pomóc. Pewna osoba powiedziała mi, że pomaga ostropest. Przez kilka miesięcy go zażywałem, potem zrobiłem USG jamy brzusznej i wątroba jest zdrowa jak nigdy. A ostropest to zwykłe zioła. Ziołami pozbyłem się także kamieni z nerek. Oczywiście same zioła nie pomagają. Gdy je zażywałem przez kilka miesięcy nie wypiłem ani jednego kieliszka alkoholu, ograniczyłem też słodycze i tłuste potrawy. Gdy połączy się zdrowe odżywianie, regularny wysiłek fizyczny, odpowiednie zioła to może to zdziałać cuda i wyleczyć wiele groźnych chorób.    

4 komentarze:

  1. Najlepiej w ogóle nie łykać żadnych leków, suplementów, ludzie jednak ida na łatwiznę, lek zadziała szybko, zioła trzeba stosować dniami by daly pożądane efekty...Różnica w tym, że ziołolecznictwo pomaga na długie okresy, wystarczy pić od czasu do czasu herbatę, stosować napary, tabletka przestanie działać po godzinie, a zostawi w organizmie chemię, byc może spowoduje skutki uboczne. Interesujące są także stosowane z głową posty, działają cuda...
    Pozdrawiam

    p.s.
    Gdyby budowano takie samochody jak dawniej, o takiej wytrzymalości, zawód mechanika praktycznie by nie istniał, teraz częsci same maja się psuć, napędzanie rynku, szkoda, że tyczy to także zdrowia ludzkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Niestety wielu ludzi jest leniwych i niekonsekwentnych. Wolą truć się tabletkami np. przeciwbólowymi zamiast ustalić przyczyny bólu i je wyleczyć w zdrowy sposób. Zioła są najlepsze ale przegrywają z potężnymi koncernami farmaceutycznymi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego właśnie wiele osób leczonych jest na inne schorzenia niż powinni i te które posiadają, dlatego leczenie nie działa i powoduje same szkody, zamiast pomagać. Dlatego też u lekarzy są takie ogromne kolejki a zapisanie się do specjalisty skutkuje kilkumiesięcznym oczekiwaniem. Niektórych chorób nie da się wyleczyć ziołami, ale wiele łagodniejszych owszem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostropest plamisty tez poprawił mi wyniki :) Korzeń mniszka lekarskiego też robi robotę:)

    OdpowiedzUsuń